Älskar mitt liv!

ÄLSKAR MITT LIV<3


Jag är vaken men ska lägga mig snart. Är så himla glad att jag inte är du jag ser igenom dig och som jag kallar dig för är (stämpelhora).
Jag såg att du hade lagt ut en bild på face eller nån hade gjort det åt dig. Jag har känt dig och du tycker inte om att ha bilder på internet. Jag fattar att det bara för att du vill att dit ex ska se det. Som ska leda till att han vill ha tillbaka dig. Men vet du vad hoppas det aldrig händer för du var bara elak och det är rätt åt dig. Jag tycker det är så himla bra killen att du har hittat en ny tjej hihi och håll fast vid det för dit ex har nå fel i huvudet om jag bara kunde säga det till dig en sak som jag vill få ut till dig som handlar om nått som jag tro är anledningen att du hatar mig. Men är man dum så får man bara det tillbaka så är det. Det jag tror är att du bara vill att han ska springa efter dig men glöm det har man gått vidare så har man det. Killen vet att du inte tyckte om mig men jag önskar dig lycka till och hoppas du får det bra.


Gillar smurfar iaf så är det.

Jag hoppas alla dem som är i mitt liv att dem får ett lyckligt liv.
Jag bara älskar livets gåvor<3

Nu har jag nästan varit ihop med min kille i ett år känns underbart trodde jag aldrig skulle komma så långt med nån trodde jag var dömd att leva singel tills jag dör.
Jag tro han är den rätte för mig. Du gör mig så glad när jag ser dig och inget känns fel när jag är med dig.

Jag drömmer om att ha en egen familj. Som det känns nu så kanske det blir vi två tills döden skiljer oss åt.


Älskar mitt liv som jag säger det finns ingen som mig ingen kommer kunna vara mig det finns bara en och det är jag.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0