Kärleken?!

Va jag verkligen kär i dig?!
Jag undrar om jag var så kär i dig liksom.  För någon dag sen så kände jag inget för dig när jag täkte på dig, men nu så vill jag bara vara med dig, helt sjukt från att inte tycka om än till att göra det helt plötsligt. Men jag tänker ju på dig till och från. Men försöker tänka på något annat. För ibland kunde jag känna som du kände då när du inte vill att det skulle vara vi nå mer, att du var fel för mig och sen tog det det ett tag innan jag tänkte tvärtom, att du är helt rätt för mig. Du var min första riktiga pojkvän och jag kommer ju allt tänka att du är den för mig, tror jag. Men man vet ju aldrig om det kommer någon som får mig på fall, i första ögonkastet. Jag är nog mest förvirrad av allt det här.

Men den här låten säger det mesta just nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0