I want to know what love is



Jag funderar mycket ibland, kanske borde sluta tänka och bara låta det vara.

Vad ska jag säga liksom, det bara är så här. Jag känner att jag har släppt dig helt på något sätt, så har jag det. Men det som jag alltid har sagt är att du kommer alltid finnas i mitt hjärta och när jag säger de här orden får jag trårar i ögonen. Det jag inte kan förstå hur kan man bara sluta älska någon?
Det går inte in i mitt huvud liksom. Bara tappa allt, jag fattar inget just nu. Det som får mig på bättre humör är musik och mina käraste runt om kring mig. De får mig att gå min egen väg och inte stå där på din väg, vänta och tro att du ska följa med mig på min väg och att det ska vara vi igen. Kommer aldrig vänta på någon kille så är det. För det vet du att jag vänta ju inte förra gången det tog slut tog tre veckor bara sen hade jag en ny date. Men nu är det inte så ska ta det lite lugnt, tänker låta killen komma till mig.



Jag är stark. Du vet nog hur jag är och kommer hitta en ny men men, det kanske tar sin tid, men då får det göra det. Hoppas bara kilen inte tar allt för mycket tid på sig innan han kommer till mig. Känner mig lite ensam bara, men det är jag inte har ju alla omkring mig ju. Mr right, de är bara det enda som saknas. Vill ju ha barn och familj, men kan ju inte göra det själv liksom:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0