Sko



Hitta den här på skopunkten undrar hur den sitter bara.

Sitter den bra så är den min:)

Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

snygga skor :)



sv:

aa han levde länge :)

och jag är glad för all tid jag fått ha med han :)

han hade Epilepsi och jag hade det med så vi tog

tabletter tillsammans och massor av roliga saker :)

det kändes liksom som om han va en del av mig :)

han va alltid så snäll och skällde aldrig :)

han älskade alla :) jag har en kanin som heter Lille Skutt :)

dom va så bra vänner :D när Gibson la sig under

bordet så gick skutt efter och la sig bredvid :)

har aldrig sett en kanin och en hund tillsammans haha :)

2009-09-13 @ 22:42:24
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0