Sjukt!





Livet i svergie är inte värt något alls. Blir du mördad så får den personen sitta inne i tio år sen får den komma ut i världen igen medans du inte får de, för du är ju dö ju. Det jag tycker är att det ska finnas dödsstraff som i usa.  Har du tagit någons liv med menning då ska han/hon dö utan tvekan.
De är vad jag tycker och om det inte var med menningen, då menar jag att man har tagit ett liv och inte fem stycken. För vem fan tar fem liv och inte menar det. Dödsstraff för dem iaf. Och våldtäkt i svergie de är också sjukt de. Det som är äckligatse av allt är fan pedofiler tycker det ska finnas dödsstraff för de med. De som våltar små barn mer en flera gånger ska dö punkt slut. Pedofiler som gör så vad jag tror har något fel i hjärna och det går inte fixa det är som en drog för dem nått som de vill ha igen och igen. Vad jag funderar på är att man kan inte bota dem, de kommer alltid vara sjuka i huvudet. De är nått i hjärna som inte är fullt utvecklat vad jag tror. Då finns de ingen annan utväg än att avliva dem. En åsikt om våldtäkt, är något man inte vill vara med om, men va när en gång. Hade änglavakt med mig. Blir man det får man personliga svårigheter i livet. Hade jag blivit det, så hade jag dödat han. Tycker de är fel att döda men om man gör sånt då är det bara att dö, för det är ett sett som nog alla människor vill göra för att försvara sig och känna sig trygg igen. Vissa skulle göra det, vissa inte. Så våldtäksmän akta er för ni är på dödslistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0