Toa Besök...

Bajsa med öppen dörr är döden!

Jag har en kompis som brukade fånga fisar i sin hand och sen fismula sin pojkvän. Fresh? Nja, så där. Men de hade en sån relation, de tyckte att det var skoj. Själv skulle jag få svåra chockskador om en pojkvän dök upp bakom mig och liksom ”Känn på den här kryddiga prutten älskling”. Var gränsen går är förstås individuellt och beror på bakgrund och person.

"En del gör situps nakna på köksgolvet"

En del bajsar med öppen dörr utan att blinka, andra stänger dörren om sig när de kissar (jag har en kompis som aldrig har kissat i sin pojkväns närvaro – de har satt upp det som en regel att inte hålla på med sånt).
En del gör situps nakna på köksgolvet medan andra föredrar att kasta kläderna i mer sexiga sammanhang.
En del klipper tånaglarna vid vardagsrumsbordet och samlar dem i en liten hög (som fortfarande ligger kvar) medan andra går in på toaletten och petar näsan.
En del smusslar snabbt ner sina menstrosor i tvättkorgen – andra slänger sina brunrandiga kallingar på golvet och lämnar dem där.
Ingetdera är fel i mina ögon men däremot tycker jag inte att det finns någon anledning att bli som syskon i en kärleksrelation.

"Måste man sunka ur totalt?"

Kanske förändras synen på bajs och kiss när man får barn, men ändå, måste man sunka ur totalt?
Självklart kan man inte gå runt och lukta rosenknopp i alla lägen och ständigt och jämt vara sexig och mystisk men jag är av den åsikten att man för bövelen åtminstone kan försöka minnas hur man betedde sig i början – då när man uppvaktade varandra.
När en rap vid matbordet hade varit otänkbart likaså att komma hasandes i sin sunkigaste
tischa och med otvättat hår, varför i helsike ska man göra det tre månader senare? För mig handlar det om nån sorts vördnad inför den andra personen och att bibehålla en spänning genom att inte släppa in varandra i den allra mest privata sfären förutom i nödfall.
Att sätta sig och göra nummer två när den andra borstar tänderna handlar inte om kärlek – det handlar om kärleksdöd.

 

Expressen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

(jag har en kompis som aldrig har kissat i sin pojkväns närvaro – de har satt upp det som en regel att inte hålla på med sånt)  

 

 

Det där skrattade jag åt hahaha vem fan har såna regler måste man så måste man ju göra det inget man kan styra över liksom. Nån gång måste hon kissa framför han liksom alla har varit riktigt kissnödiga så man inte kan hålla sig annars får hon väl kissa på sig hahahahhaha

 


Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en fin dag idag ❤

2009-07-31 @ 14:33:48
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0