Minnen

Jag kan  inte fatta att du är borta fast jag bara har träffat dig nåra gånger. Så vill man inte att du skulle dö:(
 
Men den tiden som jag såg dig va kul  och har jag med mig för livet ut... Men dom personerna som jag vad med då på den tiden va ju inte så snälla emot mig efter nått år bara. Du gjorde inget emot mig...Men dom gjorde det har tänkt att jag inte kommer bry mig om dom dör men det kommer jag fan nog göra ändå. Vill inte heller för dom va falska emot mig så dom kommer bara få det tillbaka det dom gjorde emot mig...Men nu handlar det om dig och inte dom.

Jag kommer ihåg när jag såg dig va så söt. Vi gick hem till dom och jag fick pussas på dig. Kommer ihåg att du tänkte kolla min sida men då fick jag panik och tog bort den vill inte du skulle se den. Du fick mig att ge massage till din kompis. Sen så kom du nån dag efter och vi pussades lite mera och det var nog då hon gick in satt på den där låten hehe. Jag skrattade när hon satt på låten och du hade aldrig hört den förut  du gillade den som fan. Kommer aldrig glömma när vi gick in på toan haha skrattar åt det du gjorde där inne på deras toa haha det var tider det jag sa inte till dom det du hade gjort där inne men men kul var det iaf.På den tiden gillade jag dig som fan då.

Rip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0